فواید درمان مغناطیسی
به وبلاگ من خوش امدید.این وبلاگ را جهت اطلاع رسانی درباره دانش مغناطیس درمانی وارتقاسطح سلامتی مردم خوب کشورم اماده نموده واز علاقه مندان به بازاریابی دعوت به همکاری می نمایم .با ایمیل من می توانید مکاتبه نمایید. دوستان عزیز ساکن در منطقه 14چنانچه تمایل داشته باشند اطلاعات بیشتری در زمینه مغناطیس درمانی وانرژی چاکراها داشته باشند با مراجعه به کتابخانه مکتب الزهرا{س}کتاب مغناطیس درمانی وکتاب برکه شفا را تهیه نمایند.باتشکر biz.moradi@yahoo.com
دانش 1
درمان کولیت اولسروز 1
بهترین ها هستی 1
انجمن داروسازان بوشهر 1
پرتال تخصصی کاردانی وکارشناسی مهندسی عمران اتیلا عمرانی 1
لینکها 1
شناخت داروهای گیاهی وسنتی 1
دانلودسرا نرم افزار بازی موبایل 1
بازارایرانی 1
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مغناطیس درمانی طبی مکمل برای پیشگیری وکاملا موثر برای بیماری و آدرس magnetotherapy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 84753
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


استفاده از انتی بیوتیک و سایر داروهایی از این قبیل مملو از خطر است.عوارض جانبی این داروها دردناکتر وطاقت فرساتر از خود بیماری است.در بیشتر مواقع٬بدن در برابر بیماریها مقاومت می کند ٬این حالت را الرژی یا حساسیت می نامند. در بعضی مواقع ٬الرژی به قدری شدت می یابد که باعث مرگ بیمار می شود.از سوی دیگر ٬درمان مغناطیسی روشی کاملا بیرونی است وبر انزیمها ومواد مختلف شیمیایی داخل بدن تاثیر منفی نمی گذارد .علاوه بر این از قانون طبیعت پیروی می کند ودر نتیجه سالم وبی ضرر است.عوارض جانبی تاکنون مشاهده نشده است.علم پزشکی متداول برای درمان بیماریهای حاد نتیجه بخش بوده ونیز برای بیماریهای مزمن سودمند بوده است. اما درمان مغناطیسی هم برای بیماریهای حاد مفید بوده است هم بیماریهای مزمن.در بیشتر مواقع ٬بیماریهایی که با سایر روش های درمانی بهبود نیافته با درمان مغناطیسی درمان شده است.

مشکل می توان سرطان ٬ناراحتیهای مفصلی ٬بی خوابی٬اگزما٬فشارخون بالا وبرخی بیماریهای دیگر را با داروهای امروزی درمان نمود٬اما این بیماریها همگی با کمک درمان مغناطیسی درمان پذیرترندودر بعضی مواقع نتایج درمان معجزه اور است.

روند بهبود بیماریهای مزمن با درمان مغناطیسی ٬کند ودراز مدت است ولی پایدار وهمیشگی ست.درمان مغناطیسی کاملا ساده است .می توان ان را بدون در نظر گرفتن سن وجنسیت به کار برد٬پیش از درمان نیاز به هیچ گونه تدارکاتی ندارد.متوان سالیان سال از ان استفاده کرد زیرا خاصیت ان سالها باقی می ماند.درمان مغناطیسی اعتیاد اور نیست واگر ناگهان انرا متوقف نمایید ضررری متوجه شما نمی شود.

مهمترین نکته درباره مغناطیس درمانی این است که با کمک ان می توان به اسانی از بیماریها جلوگیری نمود وسلامتی را باز یافت.هنگام شیوع بیماریها واگیردار نیز امکان نجات شخص هست.اب مغناطیسی شده در سلامتی اشخاص نقش مهمی دارد.در ازبین بردن خستگی وعصبانیت ناشی از فعالیت روزمره طولانی ٬نقش بسزایی دارد وسرانجام ٬مغناطیس در به تاخیر انداختن کهولت وابقای جوانی تاثیری عمده دارد.

این تاثیرات ناشی از انرژی مغناطیس است .مغناطیس فرسودگی اندامها را به تاخیر می اندازد واز رسوب کلسترول در رگها جلوگیری می کند.بنابراین رگها باز وانعطاف پذیر می شوندوبه اندامهای مختلف به قدر کافی مواد مقوی می رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در شنبه 8 بهمن 1398برچسب:,ساعت 10:50 توسط نازنین |